Mėgstate makaronus, bet esate sąmoningas kalorijų ir nebijantis įtraukti juos į savo dietą? Štai kaip galite paruošti sveikus makaronus neprarasdami skonio faktoriaus.

Kaip paruošti sveikus makaronus

Vieno puodo patiekalas:

Įdėkite mėsos, įvairių daržovių ir žolelių, lęšių, riešutų ir šiek tiek sūrio. Taip jūsų makaronų dubuo taps maistingų medžiagų turinčiu maistu, kuriame yra angliavandenių, vitaminų ir mineralų. Sūrūs makaronai suteiks jums papildomo kalcio.

Kad jis būtų turtingas skaidulų!

Tiesiog išsirinkite aukštos kokybės pluoštą iš savo kaimynystėje esančio prekybos centro. Galite rinktis iš įvairių grūdų ir pilno grūdo kviečių veislių.

Pomidorai, daug!

Klasikiniai makaronai gaminami iš sodraus pomidorų padažo pagrindo, subtiliai pagardinto žolelėmis. Taigi tam padažui gaminti pirkite šviežius pomidorus. O išvirtas ir sumažintas šis pomidorų padažas yra turtingas antioksidanto, vadinamo likopenu, šaltinis. Jei norite ilgiau atrodyti jauniau, rekomenduojame gauti daug šio antioksidanto, nes jis turi ypatingų senėjimą stabdančių savybių. Į makaronus įpilkite šlakelį alyvuogių aliejaus, kad būtų lengviau absorbuoti likopeną.

Be glitimo?

Tiems iš jūsų, kurie nori eiti be glitimo, makaronai gali būti jūsų draugai. Šiandien daugelis prekių ženklų gamina makaronus iš rudųjų ryžių, sojų ir kukurūzų. Jų skonis taip pat geras.

Štai kai kurių mėgstamiausių makaronų kalorijų skaičius:

Pesto makaronai – 618 kcal
Makaronai aglio ir olio – 653 Kcal
Makaronai pomidorų padaže – 210 Kcal
Makaronai ir grybai grietinėlės padaže – 255 kcal
Vištienos makaronai – 293 Kcal

Atsisiųskite Healthifyme APP